Letih !

Author: Shafinaz AinaTime: Tuesday, May 29, 2012Total: 0 Comments

Assalamualaikum .
2 hari b'turut-turut aina tdo lewat, tido lepas subuh ! hishhhh ape nak jadi laa nih ! hehehe

semalam tido lewat sebab tengok citer harry potter lepas tuh gado nga budak nih sorang sebab dye tak puas hati . hishhhh cari pasal betol . lama laa jugak kitorang gado smpai ade orang tegur suh baek2 smula . hahaha kelakar pon ade .

hari ni plak , aina tido lewat sebab xcited nak edit blog smpai blog jadi cam gini ! oke kan ? lepas tuh aina join GA nga contest yg rakan blogger tagged aina . fuhhhhh lega rasa nyer . 

so , xnak bazir masa lagi !!! aina nak tido sekejap. kepala pon dah pening nih . *tak elok tau tido lepas subuh ! hehehe . xleh pkse dah nih , letih giler + pening kpale semakin mnjadi-jadi. dalam kol 9 atau 10 bngun laaa sebab nak smbg homework yg terbengkalai semenjak cuti b'mula. hehehe

k NYTE guys . wish me have a sweet dream ! papai <3


THANKS FOR READING!