Penat Pergi Lawatan

Author: Shafinaz AinaTime: Friday, November 30, 2012Total: 0 Comments
hari tuh aku dah cerita pasal aku dapat pergi lawatan ke langkawi kan ? penat giler !

asal naek bas jea kami akan ngatok. tapi tuh laa pengalaman yang paling best aku dapat sebab dapat pergi bercuti dengan kawan2 aku tanpa family. kenangan nih aku tak akan lupa sampai bile !

ni ade sedikit gambar yang aku ambik !
*sebelum nak bertolak ke Pulau Langkawi ! pinjam bas MRSM Kota Putra kejap !
*kat dalam bas !

*budak perempuan seramai 25 orang ! xD

*ambik gambar dengan cikgu kaunselor ! xD

* seramai 30 org yg terpilih ! tak ckup rsenyer kat atas nih .

*lima orang jejaka aje yg terpilih bersama cikgu kaunselor jgk !

*ambik gambar kat puncak selepas naek cable car ! 

*pengalaman yang paling menarik sejak aq berusia 2 tahun ! =='

*me and my bestie ieda :)

thats all. nk pergi blogwalking pulak lama tak bw nih ! bye xD


THANKS FOR READING!