Akhirnyer Isnin !

Author: Shafinaz AinaTime: Monday, December 31, 2012Total: 9 Comments
wooooo, kenape dengan hari isnin ? KENAPA ? KENAPA ????????????

sebab hari ini aku dah nak balik asrama !!!!! thats mean aina tak boleh nak ONLINE ! FACEBOOKING ! TWITTERING ! BLOGGING ! pokoknya semuanya ngak bolehhh ! aku bilang ngak boleh ya ! * pehal tibe2 keluar INDON plak nih ? haha lantak laaa

sedihhh nyer ! bermakna esok aku dah berumur 17 tahun ! *muda lagi oke* waaaaaa, aku kena jadi SENIOR ? AKU YANG PALING TUA DEKAT MAKTAB ! dan yang paling penting ! SPM weyhhh ! kecut perut eden =...='

so bermula tahun 2013 nih, aku akan kurang ONLINE, BLOGGING, TWITTERING, FACEBOOKING and etc. INSYAALLAH. harap aku dapat berubah jadi lebih baek. taknak tido dalam kelas dah. takot miss apa yang cikgu ajar. SPM kaann :D

so, 2013 nih aku akan fokus pada pelajaran aku dulu. lepas tuh baru aku fikir benda laen. takmau crite banyak2 nanti korang taknak bace plak. so, sape yg follow blog aina tuh korang komen laa yea. senang sikit aina nak follow balik nanti. jenuh lak aina nak bukak cbox nnti nk check sape yg follow. #bajet ade orang hingin nak follow blog aku nih.

and lastly, aina gembira sebab sebelum aina nk balik asrama nih, followers aina dah sampai 300 orang. yeaahhh thnx utk follower yg ke-300 tuh. CAHAYA SYURGA. xleh nak detect plak link blog dye. haha oke laa. bye. ^_^V

THANKS FOR READING!

9 comments

Monday, December 31, 2012

Wahh! dah nak balik asrama. Good luck untuk spm :)

Monday, December 31, 2012

strive for the best wokeyh! aja2! hee.
follow awk~yuhuu

Monday, December 31, 2012

Jom blogging walking ke blog Bulat..hihi

Episod 5 Blog Budak Bulat dah kuar

Monday, December 31, 2012

yes T^T kite geng. spm 2013 >.<

Tuesday, January 01, 2013

jom join giveaway ni..hadiah gempak :)

http://shazreena-reena.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html

Wednesday, January 02, 2013

Assalamualaikum, Done follow you and good luck for your SPM. Do the best. Don't give up. The important is take time to ALLAH.

Wednesday, January 02, 2013

Ok belajar molek2 ye :)

Tuesday, January 08, 2013

You are tagged! Komen bnyk bnyk tau :)
http://meanwhileinparalleluniverse.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html

Sunday, March 03, 2013

Hye, Dah join ke belum Mini GA by Iezwa RazK? Kalau belum join, jemputlah join ye. Ada 40 hadiah menarik untuk dimenangi :)

http://aqueiez95.blogspot.com/2013/02/mini-giveaway-by-iezwa-razk_15.html

Post a Comment