Selamat Pagi ! Kenapa Aku Susah Nak Tidur ?

Author: Shafinaz AinaTime: Monday, December 17, 2012Total: 0 Comments
hye uolls semua ! dah bace doa nih ke belum ? cepat2 doa ! semoga hari ni menjadi lebih baek dari hari2 kelmarin ! yang nak pergi kerja tuh semoga mendpt rezeki yg halal . yang nak pi belajar tuh semoga korang dapat memahami ilmu yang diajar tuh ! 
yang tengah berblogging @ bertwitter @ berfacebook atau lebih senang kite panggil ONLINE nih, semoga korang sihat sejahtera selalu dan dapat memanfaatkan kemudahan yg korang ade utk tujuan yg baekkk ! terbaeeeeekkk ^_^V
actually , aina tak tidur dari semalam lagi ! haha malas nak tidur. aina memang ade masalah untuk tidur. tapi yang PELIK BIN AJAIB nyer, masalah ini hanya berlaku kat asrama jea. kat umah boleh laa pulak nak tidur lena sampai tak sedar diri. haha sorryy !!! kalau kat asrama tido laa seawal mne @ selewat mne nyer aina tetap tak boleh tido. hurmm kadang2 sejam selepas tu bru aina boleh tido tpi mse tuh dorm dah gelap lagi laa takut aina nak tido sorang.
kalau aina dah tido pun, pukul 3 atau 4 pagi aina akan tersedar dan aina takleh nak sambung tido. susahlaa kalau macam ni dah laa tahun depan nak SPM. mesti laa nk kne focus dalam kelas. aina pernah terbace dalam internet yang tanda2 kalau orang kena gangguan syaitan dan salah satunyer susah nak tido . 
adakah itu betol ? banyak lagi tanda2 dye tapi dah x igt. tolong laa aina yea bagitau masalah yg aina hadapi nih. harap korang dapat bagitau cara untuk selesaikan masalah utk tidur aina ni. dah banyak cara aina buat tapi still berlaku lagi. hurmmm tolong laaa korang !



THANKS FOR READING!