UNTITLED

Author: Shafinaz AinaTime: Monday, December 17, 2012Total: 0 Comments
aku tak tahu nak letak tajuk entry nih ape ?

hari tuh aku ade search UNCLE GOOGLE utk cari cerita MEMORI CINTA SEMALAM ! korang pernah tengok tak ? pernah tak ? tak pernah sudah ! abaikan ~~~!!!

al-kisahnyer bermula macam nih ! cerita nih dah lame dah. dye mule maen kat tv mse aq sekolah rendah lagi * seingat aku lah * citer nih memang BEST GILER ! ni cerita mandarin tapi buatan MALAYSIA tau ! * hoho, bangga kejap ! *

cari punyer laa cari ! aq cari lagi. cari, cari tak jumpe2 jugak citer nih! * FRUST BEB ! * tak popular ke citer nih ? sampai cari kat NENEK YOUTUBE pon xde ! lagi laa aku FRUST ! aku nak sangat tengok citer nih ! tolong laaa ! habis aku pi google sana sini , tapi tak jumpe2 jugak citer nih !

salah satu fktor aku suke citer nih sebab hero dye HANDSOME bhaiii ! name dye MELVIN SIA. dye asal dari sarawak tau ! citer nih skrg tengah maen kat tv2 pkul 3.00 pagi ! * tidur lewat laa mknenyer *
[image]
#handsome tak ? kan2 !

#nak tengok lagi ! ! !


THANKS FOR READING!