MAS MH370 - #PrayForMH370 #4

Author: Shafinaz AinaTime: Thursday, March 13, 2014Total: 1 Comments
Lagi kisah BOMOH! Memalukan rakyat Malaysia jea sebagai negara Islam. Rakyat Malaysia yang berada kat luar negara pon turut malu dengan akibat daripada Malaysia guna bomoh untuk cari MH370.

Nasi dah jadi bubur. Seluruh rakyat Malaysia tak kire kat malaysia atau luar negara terima akibat nya. Tapi syukur laa pihak JAIS dah amik tindakan kat bomoh2 tu. Petang tadi buka RTM1, diorang kata JAIS dah bagi amaran kat bomoh tuh. Tapi kenapa lama sangat diorang amik tindakan. Bomoh ni dah lama kat KLIA tuh. Ntah laa aku pon taknak komen sangat kenapa lama sangat diorang amik tindakan. Nanti aku kena BASH pulak.
Photo: Raja Bomoh.
Rakyat yang terima akibat bile dah jadi macam nih. Jangan mudah percaya sangat kat bomoh. Dah terang-terang cara diorang tu bertentang dengan akidah Islam. Siap dengan teropong, tikar terbang laa, buah kelapa laa. Siap ade yang buat parody lagi.


Photo: Versi parodi.
Alhamdulillah, sekarang usaha dah bertambah. Solat hajat, bacaan 30 juzuk al-quran. Mudah-mudahan, Allah akan 'pulangkan' MH370 dengan keadaan selamat. Semoga Allah akan terima doa kita semua.
p/s: mohon maaf kalau ada yang salah :)


THANKS FOR READING!

1 comment

Thursday, March 13, 2014

Benci gile aku ngan bomoh ni.. Bkpe la tak cegah dari awal padahal dah memang nampak kesesatan nye.. Ish ish ish

Post a Comment