Menyedihkan. Can't Stop

Author: Shafinaz AinaTime: Friday, March 14, 2014Total: 0 Comments
Dah lama tak update pasal pak itam aku kan? sapa yang tak kenal pak itam tu leh baca entry lame #misterikehilangan. Pak itam adalah kucing first yang aku bela sendiri dari dia kecik. Pak itam telah disahkan hilang pada hari sabtu pukul 7 pagi. Sedihhh T^T
Semalam aku mimpi dia ada kat rumah sebelah. Xtau macam mane leh tibe-tibe mimpi duk tengah main-main kat kawasan depan rumah dia. Aku dgn adik aku pon terus kejar pak itam. Tibe-tibe dia hilang. Aku kejar lagi. Lepas tu aku tengok macam ada tembok tinggi. Aku pon suruh laa adik aku dgn kawan dia lompat tembok tu. Tinggi nak mamposs! #mimpi kan ^^ aku tak lompat sbab takut. aku cuma jerit dari atas jea.
Yang paling takleh blah... kat sebelah tembok tu padang sekolah rendah aku dulu. ==' punyer laa jauh rumah aku dengan sekolah tu. #MIMPI. Lepas tu aku nampak pak itam tengak nyorok kat dalam semak. Aku jerit dekat adik and bagitau adik aku. Adik aku kejar laa kucing tu sampai dapat.
Bile dah dapat, pak itam tibe-tibe jadi garang. Sampai nak dicakarnya. Pak itam jadi laen sejak hilang tu. Dah macam tak kenal aku jea. Sedihh T^T
Lepas tu aku pon bangun dari tidur. Baru sedar yang aku cuma mimpi jea. Aku harap sangat pak itam x lupakan aku.

p/s: 
Dua tiga hari ni, tibe-tibe kulit kaki aku mengelupas. Semakin lama semakin teruk. Waaaaa, hodohnya! Dah semakin tipis laa kulit kaki aku. bile bagitau mak aku pasal kaki aku nih. Mak aku cakap aku kurang zat! lgi satu kuat sangat makan maggi! sobsobsob xde kaitan pon tu ma ==' . KURANG ZAT? aku rase terlebih zat pon ade . hahaha ^^


THANKS FOR READING!