Misteri Kehilangan #1

Author: Shafinaz AinaTime: Monday, March 03, 2014Total: 9 Comments
Tajuk entry cam gempak jea. Cam meletop jea. haha. Actually tak gempak pon. #Cehhh
Entry ni pasal kehilang anak kucing aku padai hari sabtu 1 Mac 2013 dalam pukul 7 pagi. #Ceitt siap tarikh dan masa laa pulak.
Aku sedih giler bile mak aku bagi tahu kucing aku tu hilang. Sapa tak sedih bila kucing hilang. Aku sayang giler kucing tu sebab aku yang jaga dia masa dia datang rumah aku dulu. Kucing ni kawan ayah aku bagi sebab kawan ayah aku tu tahu family kitorang suka kucing.
Nak jadikan kisah, mak aku ni tolong ajar budak-budak kampung mengaji al-Quran. Kira macam ustazah laa. Lepas tu, aku suruh laa mak aku tanya budak-budak kalau ada nampak kucing aku ni. Budak-budak ni dah macam penyiasat laa pulak siap bagi maklumat kat mak aku.
Diorang cakap masa main-main ada nampak kucing warne hitam kat rumah jiran sebelah. Mak aku memang syak rumah sebelah yang kurung sebab jiran sebelah ni memang tak puas hati dengan keluarga aku.
Aku rasa keluarga aku ok jea dengan diorang sebab kalau ada kenduri mesti jemput diorang. Tapi kalau diorang nak jemput family aku datang umah. Jangan harap laa.
Sekarang nie mak aku tengah tunggu budak-budak tu bagi maklumat jea. haha kelakar pon ada aku rasa. Mintak-mintak laa kucing tu aku dapat balik. T^T
Nanti aku sambung misteri kehilangan kucing aku esok pulak. Tunggu maklumat seterusnya pulak. haha O3O


THANKS FOR READING!

9 comments

Monday, March 03, 2014

huhu kucing hilang sy pun sedihhh T.T semoga dapat jumpe kucing tuu.

siasat jirann haha.

Monday, March 03, 2014

Aina, sambung part 2 nnti ekk.. Mcm menarikk je cte kau.. XD

Monday, March 03, 2014

Aina, sambung part 2 nnti ekk.. Mcm menarikk je cte kau.. XD

Monday, March 03, 2014

Harap-harap dapat jumpe balik kucing kamu tu~ ^^

Wednesday, March 05, 2014

@zakira afina haha, susah nk siasat jiran

Wednesday, March 05, 2014

@Esyah Mirah okehh

Wednesday, March 05, 2014

@Anis Adnan harap-harap laa T^T

Wednesday, March 05, 2014

kucing mya hilang dulu mya setiap hari menangis masa awal2 lah..
siap doa lg setiap kali solat...
perghh punya sayang

Wednesday, March 05, 2014

@Masmira Masri aina pon doa, mintak2 org yg kurung tuh lepas balik kucing tu

Post a Comment