Misteri Kehilangan #2

Author: Shafinaz AinaTime: Wednesday, March 05, 2014Total: 8 Comments
Tajuk enrty tak boleh blah langsung! Okey, hari ni sambung cerita semalam punya.
Mak aku dapat maklumat dari budak-budak tu semalam. Diorang cakap susah nak pergi siasat dalam rumah jiran aku tu sebab sekarang diorang dh tutup pintu rumah. Dah nampak situ KEPELIKKAN #macam pelik jea aku eja. 
Budak-budak tu siap ckap yg dulu diorang selalu jea masuk rumah tu sebab diorang b'kawan dengan anak jiran aku. Sejak kucing tu hilang selalu tutup pintu rumah. Maybe taknak bagi kucing aku lari kot. Yang tak leh blahh nya, budak-budak tu siap janji nak cuba jugak skodeng. Mintak-mintak ade T^T
Budak-budak tu cakap diorang nampak ada kucing warne hitam selalu duduk kat tingkap. And yess, dulu kucing aku tu selalu duduk termenung kat tingkap. Entah apa yang dia termenung agaknya. Tapi dia tak berani terjun laa. Kalau ada pon sekali jea dia TERTERJUN. Tu pon sebab dia terjatuh laa. Lepas tu dah tak terjun. SERIK dah kot. 
Kawan-kawan mak aku pon berusaha gak nak cari. Macam TAIKO besar laa pulak mak aku. Yang kawan mak aku tu siap suruh kawan jauh dia tolong "BANTU". Haishhh makin pelik aku 
Apa-apa pon, mak ayah aku cakap tunggu jea laa sejauh mana diorang nak kurung kalau betul diorang yang amik kucing tuh. Takkan laa sampai kebesar nak dikurung??? Lambat laun keluar jugak kucing tu nanti. Mintak-mintak terbuka hati diorang nak lepas kucing aku tu balik.
Mak aku cakap dulu pon, jiran sebelah aku nie selalu KIDNAP kucing rumah aku. Apa yang diorang dengki pon aku tak tau. Sekarang pon aku tengah STALK fb anak-anak jiran aku tu. Hahaha mane laa tahu kan diorang post dalam fb EHHH, KITEWWW ADA ANAK KUCING BARU LAAA. SYUKEWWWNYE. #menyampah aku.
Sambung esok lak O3O



THANKS FOR READING!

8 comments

Wednesday, March 05, 2014

hehe sume dah ala2 detektif. harap dapat jumpe yee :D

Wednesday, March 05, 2014

Menarik ni menarik !

Wednesday, March 05, 2014

@zakira afina tu laa. kalau ade Conan lgi senang nak cari. TQ harap jmpe blik T^T

Wednesday, March 05, 2014

@Esyah Mirah mmg menarik pon. haha

Wednesday, March 05, 2014

salam
mya follower baru awk..
ohh kucing hilang yer...
dulu kucing mya pun ada org kidnap hampir 8 bulan dia hilang..abg ipar mya dok skodeng2 ada org kurung dia...
nk dijd kn cerita kucing mya ni perut sensitif
dia xleh mkn nasik ke ikan rebus ke apa..
mmg dari baby dia mkn whiskas tu kn..jd cirit birit....kotor n busuk..
last2 org tu lepas kn rsnya..
tp paling terharu dia balik umah mya cuma dia mcm tingtong ingt x ingt..
smpai skrg umur dia da 3 tahun da...kadang2 xtau knp org nk amek harta org lain kan..

nnt free jemput singgah n follow blog mya
http://myaleo.blogspot.com/

Wednesday, March 05, 2014

ade jugak org mcm ni eh? harap kucing tu balik suatu hari nanti

Wednesday, March 05, 2014

@Masmira Masri naseb baek dpt blik. aina pon hrap kucing ni blik umah balik.

Wednesday, March 05, 2014

@nur azrina tu laa. amiin :)

Post a Comment