Misteri Kehilangan #3

Author: Shafinaz AinaTime: Wednesday, March 05, 2014Total: 6 Comments
Waaaa, dah entry ketiga pasal kucing aina hilang. Haha rasa famous laa pulak kucing aina ni. Hari ni tak ada maklumat langsung tentang kucing aina tu. Haishhh sedihhhh T^T
Dan pasal jiran aina tu, maaf laa yeaa. Aina ni bukan suka sangat nak tuduh + fitnah orang. Cuma bukti yang aina dapat lagi MEMBUAKKAN perasaan aina yang merasakan kau yang amik kucing aku tu. Lagi pun dah ada bukti yang budak-budak ni siap nampak ada anak kucing warne hitam kat rumah kau. Takkan laa tibe-tibe muncul dalam rumah kau kot =='
Lagi satu, kenapa pulak sekarang ni kau selalu jea tutup pintu rumah. Itu menambahkan lagi KEHAIRANAN aina ni. Haha cewaaahhh. Mesti kau taknak kucing tu lari kan?
Papepun, aina pun taknak fitnah macam-macam. Kan dapat dosa free pulak aina nnti. Biarpun ada kisah HITAM *cam seram jea* antara rumah aina nga rumah kau, harap nanti hubungan sebagai jiran akan bertambah baik nanti. 
Lambat laun kucing aku balik jugak nanti T^T


THANKS FOR READING!

6 comments

Wednesday, March 05, 2014

Mu buleh buat blog ni pasal kucing je.. Kn sng.. Menarik ! XD

Wednesday, March 05, 2014

@Esyah Mirah cehhh, xkan setiap hari post pasal kucing kot =='

Wednesday, March 05, 2014

maybe gak dia ambik. ye lah kucing aina comel sangat kot. hehe. takpalah. kalau betul dia ambik aina doa dia boleh jaga kucing aina bebaik. emm emm =3

Thursday, March 06, 2014

Kucing oh kucing. Kesian dia jadi mangsa keadaan.

Thursday, March 06, 2014

kucing aina tu kiut sangat kot...tu pasal ada org culik..hahaha

Post a Comment