Misteri Kehilangan #4

Author: Shafinaz AinaTime: Saturday, March 08, 2014Total: 2 Comments
Dah lama aku tak update pasal kucing aku hilang hari tu. Dah takde maklumat sekarang. Budak-budak tu pon sekarang tengah usaha pergi main-main kat kawasan rumah jiran aku tuh. Sekarang aku cuma tunggu and berdoa jea laa.
Mak ayah aku cakap, kita tggu jea. sebab lambat laun nanti kucing tu balik laa nanti. Kucing aku yang lagi 2 ekor tu pon tolong cari. Kalau pagi kucing aku yang nama kiko tu pergi rumah jiran aku tu. Dia mesti dapat bau adik dia kan. Lagipun diorang dah macam mak nga anak walaupun kiko tu jantan. Dia dari kecil lagi terpisah dengan mak dia sebab mak dia mati sakit. Aku panggil kiko tu Awang sebab aku x suke nama kiko. LOL =='
Kucing aku hilang tu nama dye p'shone ( aku yang bagi nama tu sbb aku minat Mario Maurer >< ) . Tapi aku malas nak pnggil panjang2. so aku panggil jea Pak Itam. Haha. Kalau petang lak kucing aku yg lagi sekor nama dia kitty kalau aku x silap. Tapi aku panggil dia Mak Itam and dia nih kucing betina. Dia selalu jea gaduh dengan Pak Itam setiap kali jumpe. Yang 2 ekor ni pon sedih bila adik dia hilang kan ? T^T
Yang lagi sekor aku pon xtau nama apa sebab dia kena duduk dalam sangkar kat luar rumah and dia pon tengah bunting sekarang. Tunggu nak beranak jea nih 
Aku susah sangat nak ingat nama kucing sebab setiap kali balik umah jea mase aku sekolah asrama kat besut mesti kucing lain yang check in dalam rumah aku nih. Sampai kadang-kadang aku panggil MEOW jea. LOL >< . Ayah aku yang bwak balik Pak Itam lepas aku abis SPM. Sebab tu aku jadi sedih bile kucing aku tu hilang. Mintak-mintak Pak Itam balik rumah balik T^T
Now, aku kena tunggu jea laa. Mintak2 laa kucing yang 2 ekor tu dapat jumpa adik dia balik.
P/S: KELANTAN menang! yeahhhhh


THANKS FOR READING!

2 comments

Monday, March 10, 2014

banyak gile kucing ko.. XD

Tuesday, March 11, 2014

@Esyah Mirah xde laa bnyk sgt. arnab aq lgi banyak. 10 ekor rse nyer . haha

Post a Comment