Result SPM 2013

Author: Shafinaz AinaTime: Thursday, March 13, 2014Total: 2 Comments
Hoho, baru jea tadi update entry! sekarang nak update pulak. EXCITED nih. Buka jea facebook tadi, ade orang post pasal result.
SAHHHH! result keluar 20 MAC 2014 nih. TAKUT, SEDIH, BERDEBAR, HAPPY semua perasaan bercampur. TAKUT kalau dapat result yang kurang memuaskan. SEDIH kalau tengok keluarga, cikgu-cikgu hampa dengan result yang kita dapat. BERDEBAR nak pergi amik result nanti. HAPPY kalau keluarga dan cikgu-cikgu peluk kita dan cakap tahniah dekat kita sebab dapat result yang gempak! 
Nie gambar yang dipost oleh admin kat group KAMI BUDAK 1996.
Nie pulak pengumuman dari pihak kementerian. Nak baca? klik SINI. Rasa taknak pergi amik jea result. Takuttt! Ya Allah, aku harap sangat aku dapat result yang cemerlang untuk keluarga dan cikgu-cikgu aku. Aku harap sangat aku tidak akan hampakan diorang. 
Semoga batch 96 akan dapat result yang cemerlang. BATCH 96 akan jadi batch yang terbaik di Malaysia. Amiin.
p/s: Nak start countdown nih T^T



THANKS FOR READING!

2 comments

Thursday, March 13, 2014

Same feeling la kite XD

Friday, March 14, 2014

good luck and all the best !

Post a Comment