Usaha Tangga Kejayaan!

Author: Shafinaz AinaTime: Saturday, March 01, 2014Total: 2 Comments
Cehhhh.....
Akhirnyer selepas penat beberapa jam menghadap laptop jea walaupun telah "DIGANGGU" pukul 2.00 pagi. I repeat 2.00 pagi, aku gagahkan jua untuk menyelesaikan segala kekusutan yang telah melanda OTAKKU #not OTAKU ^^ aku telah berjaya mengetahui punca yang berlaku keatas blog ku ini.
Ceitt, podahhh.
Seriously, lepas kejadian yang berlaku tu terus aku keluar bilik duduk kat ruang tamu. Tunggu jea laa mak aku bangun tidur. Pukul 4 pagi mak aku bangun. Tapi dia ingat dah pagi. #MEMANG DAH PAGI PON -__-
Aku punya laa semangat cerita dekat mak aku, mak aku boleh jea buat-buat tak dengar. Last-last mak aku pon tidur dan aku terus menghadap laptop sambil ditemani kucing aku yang kurang siuman! Pantang nampak laptop nak digigit. Kucing aku ni suka sangat tidur atas laptop. Kalau bukan laptop aku, mesti laptop ayah aku punyer.
Alang-alang dah stay up ni, tunggu laa subuh sekali. Takut nanti liat nak bangun. haha ^^

THE AUTHOR   
SHAFINAZ AINA




THANKS FOR READING!

2 comments

Saturday, March 01, 2014

kabo pkul 1.45 a.m? Haha

Saturday, March 01, 2014

@Esyah Mie kul 1.45 tuh aq aq g dapur. cari mknan :3

Post a Comment