Nak Engineering MARA

Author: Shafinaz AinaTime: Thursday, May 01, 2014Total: 4 Comments
Bila fikir-fikir balik, aku rasa aku nak jea engineering tu. Rasa memang rezeki aku untuk amik engineering. Makin lama aku fikir, makin aku nak jea. haha (T ^ T) 
Sekarang ni kena kurgkan tgk citer korea! senang citer semua yang berkaitan dgn korea kot. haha (^∇^). Setiap kali tgk citer korea mesti terfikir psal engineering nihh. Parah dah ni. Kalah org mabuk cinta. Hehehe . Harap memang ada rezeki aku untuk amik engineering nih. Kalau tak ada aku kne tggu upu, dan amik asasi sains jgk. MARA bagi laa aku peluang ek? Berdebar laa pulak nk tunggu result kluar 8 mei nih. Harap2 laa dpat. 
Serius jeles bila tgk kawan2 aku yang lain dah sambung belajar. Ada yng tengah tggu nk fly pon ada. Uwaaaa, nak belajar jugak. Bosan duduk kat umah. Asyik layan movie dgn drama jea. Duk kat umah ni layan anak kucing yg kecik lagi. Kalah mcm budak2. Duk main kejar dalam umah.
p/s : please pray for me. Hrap aku dapat engineering nih (T ^ T)



THANKS FOR READING!

4 comments

Thursday, May 01, 2014

in shaa allah kalau ada rezeki nanti,dapatlah tu. chill up :)

Thursday, May 01, 2014

doa bebanyak + solat hajat. all the best aina ! :D

Sunday, May 04, 2014

InsyaAllah dapat kalau ada rezeki :)
Daya pun bulan 6 ni nak masuk u.. Doakan Daya jugak eh hihi

Tuesday, May 06, 2014

all the best ^^

Post a Comment