Rayuan MARA Bila Nak Keluar Ha?

Author: Shafinaz AinaTime: Thursday, June 19, 2014Total: 5 Comments
Bilalah rayuan MARA nak keluar. Sakit hati dah menunggunya. Orang lain dah sambung belajar pun. Aku jea yang masih duduk kat rumah. Lepak, tidur, makan dan menggemukkan badan. Berapa laaa agaknya berat aku sekarang ni. Lama tak timbang.

Tahniah kat kawan aku yang dapat tawaran perubatan kat Rusia. Untunglah kau dah nampak masa depan. Jangan lupa kat aku nnti bila dah sampai sana. T^T 

Harap-harap rayuan MARA akan keluar dalam masa minggu depan. Bosan dah aku lama-lama duduk kat rumah ni. Jiran belakang tepi umah pun dah daftar. 

Kalau takde rezeki MARA, insyaAllah dalam bulan sept atau okt ni aku fly g Turki buat perubatan. Masih tunggu surat tawaran penuh untuk minta bantuan Yayasan Kelantan nanti. 

Jarang dah aku update blog ni. Rasa macam nak delete jea blog ni takpun nak jual. Lai lai lai. dua singgit dua singgit. Sapa mau beli.?? Ada orang ke yang nak beli blog aku ni? Merapu jea lebih. Hahaha

InsyaAllah, minggu ni dan hari akan datang aku akan rajin lagi mengupdate blog. 

p/s: Rindu Kris T^T ( nak sgt tengok first movie or drama yang dia berlakon)


THANKS FOR READING!

5 comments

Thursday, June 19, 2014

Insyaallah... semoga ada berita baik tu nanti... Amin.

Thursday, June 19, 2014

Goodluck Aina.. Hari ni pun lastday duduk rumah. Esok Anies dh bertolak pergi KL sbb lusa dah nak daftar masuk.. T.T Rindu Kris jugak *tetiba menyibukk ** hihi

Thursday, June 19, 2014

huu sabar ye dik..penantian memang suatu penyeksaan..tambahan pula tgk org sekekeliling dah bergerak, kita masih di sini. huu moga Allah permudahkan urusan kita semua

Thursday, June 19, 2014

Turki? sakit ke?

goodluck ye. semoga dipermudahkan ^^

Friday, June 20, 2014

@Cik Nadyya x laa, bkn sakit. tpi amik bidang perubatan kt sana ^^

Post a Comment